جستجو
5/5

بهترین وکیل جعل تهران (امضا و مدارک)

وکیل-جعل-شرق-تهران-تهرانپارس

بهترین وکیل جعل تهران کیست؟

سودجویان به روش های متفاوت و به دلایل مختلفی جعل انجام می‌دهند. برای مثال جعل سند رسمی، جعل اثر انگشت، جعل امضا، جعل مبایعه نامه، جعل هویت و حتی جعل وبسایت اینترنتی. بهترین وکیل جعل تهران شخصیست که با روش جعلی که در پرنده شما اتفاق افتاده آشنایی داشته باشد. همچنین بهترین وکیل جعل تهران باید آشنایی و تسلط کامل بر مبحث خیانت در امانت داشته باشد چرا که بسیاری از پرونده‌های جعل به اقامه دعوای خیانت در امانت منجر می‌گردد. اگر یک وکیل دفاع هر دو پرونده را بر عهده گیرد هم شانس پیروزی شما بیشتر خواهد شد و هم هزینه کمتری بابت وکیل پرداخت خواهید کرد.

جعل چیست؟

معنی لغوی جعل؛ خلق کردن و دگرگون کردن می باشد که در حقوق هر آن چیزی که باعث شود به فرد دیگری بر خلاف واقعیت آسیب و ضرر وارد کند را جعل می‌گویند. در قانون،جعل جرم تلقی می‌شود که این امر می‌تواند ایجاد متن یا سند باشد یا امضاي اشخاصی اعم از رسمی یا غیر رسمی، می‌تواند خراشیدن یا تراشیدن یا محو کردن، الحاق کردن، قلم بردن و…. هر گونه عمل دیگه که بدون کسب اجازه از صاحب آن ایجاد گشته است و به منظور تقلب می‌باشد.

طبق قانون مجازات اسلامی فردی که مرتکب جعل شده باشد مجازاتش چیست؟

طبق ماده ۵۲۳_ ۵۴۲ قانون مجازات اسلامی: مجازات اشخاصی که جعل مرتکب شده اند به مجازات نقدی و حبس خلاصه می‌شود که کارمندان دولت به نسبت باقی افراد، در صورت تخطی و جعل، مجازات بیشتری را متحمل می‌شوند.
اگر اثبات شود که فردی، جعل انجام داده است، میتوان به اقرار متهم یا اظهارات شهود استناد کرد و کارشناس رسمی دادگستری طی بررسي های مختلف نظر نهایی را اعلام می‌دارد.

جعل به چند دسته تقسیم می‌شود؟

جعل به طور کلی به چهار دسته تقسیم می‌شود:
۱. مادی
۲. کلی
۳. جزئی
۴. معنوی

جعل مادی به چه معناست؟

به تغییراتی که در یک سند با استفاده از روش هایی مانند تراشیدن یا برش دادن ایجاد می‌شود را جعل مادی می‌گویند.جعل مادی با ارجاع به کارشناس صورت می‌پذیرد.

جعل مادی شامل چه عناوینی می‌شود؟

از انواع جعل مادی می‌توان به؛ مهر، تمبر یا علامت اختصاری شرکت ها، جعل حکم دادگاه، جعل اسکناس، جعل مدرک تحصیلی، جعل اسناد و نوشته های رسمی و غیر رسمی، جعل گواهی های پزشکی اشاره داشت.

جعل کلی یعنی چه؟

هنگامی که جاعل کل یک نوشته یا سند را جعل کند به این عمل جعل کلی می‌گویند مانند جعل شناسنامه،جعل مدرک تحصیلی، جعل وصيت نامه.

جعل جزئی به چه نوع جعلی گفته می‌شود؟

جعل جزئی: زمانی فرد، بخشی از یک سند یا نوشته را جعل نماید به آن جعل جزئی می‌گویند. مانند جعل امضا در چک، جعل مبلغ در قرارداد با جعل اثر انگشت در وصیت نامه.

جعل معنوی چیست و چه افرادی مرتکب این جرم می‌شوند؟

جعل معنوی: بنابر ماده ۵۳۴ قانون مجازات اسلامی، جعل معنوی(مفادی) تنها زمانی که کارکنان دولتی یا مراجع قضایی به آن مرتکب شوند اعمال می‌شود؛ بنابراین افراد عادی شامل جعل معنوی نمی‌شوند.برای نمونه؛ کارمند دولتی موضوع سندی را تغییر می‌دهد یا به گونه ای آن را تحریف می‌کند که در همچین شرایطی می‌گوییم فرد، جعل معنوی انجام داده است.

وکیل جعل کیست؟

منظور از وکیل جعل اسناد وکیل کیفری است که در خصوص پیگیری و پیش برد پرونده های جعل دارای تخصص و تجربه لازم می‌باشد. وکیل کیفری به طور کامل و قطع، به مصادیق جرم جعل، شیوه های جعل اسناد، روش های اثبات جرم جعل، انواع جعل اشراف و آگاهی دارد. همچین وکیل جعل با توجه به میزان تجربه‌ای که در زمینه امور کیفری به خصوص جعل دارد می‌تواند بهترین مشاور و راهنما در حل وفصل نمودن پرونده شما باشد.

بهترین وکیل جعل چه شخصی است؟

بهترین وکیل جعل ، شخصی است که به خوبی به قوانین و مقررات قانونی جعل، آگاهی و شناخت داشته باشد. وکیل جعل خوب ، شکایتی اصولی و درست تنظیم می‌کند تا بتواند بهترین دفاعیه را از موکل خویش ارائه دهد.

اختیار کردن وکیل جعل چه مزایایی دارد؟

۱. با اختیار کردن وکیل جعل دیگر به مراجعه حضوری شاکی در دادگاه نمی‌باشد.
۲. وکیل به آسانی می‌تواند به منظور جلوگیری از آسیب و ضرر موکل خویش، اقدام نماید.
۳. وکیل جعل می‌تواند از جانب شاکی، رضایت خویش را اعلام بدارد. حتی با وجود نبودن شاکی.
۴. وکیل جعل می‌تواند در مدت زمان کمتری، اسناد مربوط به رفع جرم جعل را اثبات نماید، چرا که به قوانین آگاهی دارد.

آیا برای اعلام جعل راه غیر حضوری وجود دارد؟

از آنجا که بسیاری از امور اداری به شکل الکترونیک شده محتمل هست که بتوان بعضی از موارد جعل را از طریق پلیس فتا پیگیری کرد. اما در اغلب اوقات به دلیل دستی بودن مدارک باید از طریق دادگاه اقامه دعوا کرد تا به نتیجه رسید.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی