جستجو

پلتفرم ارتباط با بهترین وکلا

5/5

بهترین وکیل شکایت از کارفرما تهران

بهترین-وکیل-شکایت-از-کارفرما-تهران

بهترین وکیل شکایت از کارفرما تهران کیست؟

امروزه وکلا کمتر به انجام این امور تمایل دارند. چرا که حق الوکاله ها معمولا نسبت به پرونده های دیگر کمتر، و دوندگی ها بیشتر است. به همین جهت نمی‌توان با بهترین وکیل شکایت از کارفرما تهران قرارداد بست. اگر وکیل پیدا کردید که حتی تجربه یک پرونده موفق در شکایت از کارفرما دارد، و حق الوکاله منصفانه ای هم پیشنهاد می‌کند، بهتر است با او قرارداد ببندید.

در چه مواردی می‌توان از کارفرما شکایت کرد؟

وظایف کارفرما در قانون به وضوح شرح داده شده. کارفرما موظف است طبق تعرفه ها و مبالغی که هر ساله مشخصص می‌گردد حقوق و دستمزد، عیدی و پاداش، مرخصی ، حق اولاد، حق مسکن، خوار و بار و سایر موارد حقوق حقه کارگر را به موقع پرداخت نماید. در صورتی که او از این حقوق کوتاهی کند، کارمند و کارگر می‌توانند برای احقاق حق خود به اداره کار محل مراجعه کند. بهترین وکیل شکایت از کارفرما تهران می‌تواند در صورت کوتاهی کارفرما در هر یک از موارد، شما را به حقتان برساند.

مراحل شکایت از کارفرما جیست؟

در صورتیکه دارای بیمه باشید ابتدا از طریق شعبه بیمه گذار تامین اجتماعی خود، شعبه اداره کار و امور اجتماعی را پیدا کنید. سپس از واحد ارجاع آن یک نامه برای شعبه بیمه گذارتان بگیرید. در این حالت کارها ساده تر انجام می‌شود و حتی نیاز نیست با بهترین وکیل شکایت از کارفرما تهران قرارداد امضا کنید. با مراجعه به سامانه رسمی بیمه تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir سوابق بیمه خود را جمع آوری کنید. بعد سوابق را به اداره کار ببرید. (جهت ورود به سامانه روی آدرس آن کلیک کنید.)

اشخاصی که بیمه نیستند چگونه باید از کارفرما شکایت کنند؟

فرم هایی مخصوص از طریق اداره کار و امور اجتماعی تهیه شده که در ستونهای مختلف کلیه حقوقی که از طریق کارفرما به کارگر باید داده شود. در اینگونه موارد بدوا شکایت به هیئت بدوی ارائه میشود که با توجه به اسناد و یا اعزام بازرس به محل نسبت به صحت و سقم ادعای کارگر رسیدگی و سپس رأی داده شود.

مهلت شکایت از کارفرما چقدر است؟

بابت شكايت از كارفرمايان بابت مطالبه حقوق و مزاياي پرداخت نشده و همچنين بيمه معوقه، باتوجه به اینکه اينگونه دعاوي مشمول مرور زمان نمیشوند، هیچگونه محدودیت زمانی برای اقامه دعوی وجود ندارد. و در هر زمان، كارگر و حتي بعد از فوت كارگر وراث قانوني وي ميتوانند عليه كارفرما اقامه دعوي نمايد.

آیا گرفتن وکیل برای شکایت از کارفرما لازم است؟

خیر، برای این دعاوی نیاز به وکیل رسمی دادگستری نیست. تنها محلی که ممکن است نیاز به وکیل رسمی در دعاوی بین کارگر و کارفرما نیاز باشد اداره کار است. گرچه بهترین وکیل شکایت از کارفرما تهران می‌تواند شانس پیروزی در پرونده را به شکل چشم گیری افزایش دهد اما کارگر یا کارفرما می‌توانند هر فرد عادی یا واجد شرایط را بعنوان نماینده به اداره کار معرفی نمایند. حضور نماینده آنان به منزله وکیل تلقی می‌شود. هرگونه دفاع یا مواردی که نیاز باشد در جلسه مطرح و قابلیت رسیدگی خواهد داشت.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با موسسه