جستجو
5/5

بهترین وکیل معاملات ملکی تهران

وکیل-خرید-فروش-معاملات-ملکی-شرق-تهران-تهرانپارس

بهترین وکیل معاملات ملکی تهران کیست؟

در رابطه با معاملات ملکی، قوانین و نکات بسیاری وجود دارد که بهترین وکیل معاملات ملکی تهران باید به تمام آنها مسلط باشد. برای مثال بهترین وکیل معاملات ملکی تهران باید قوانین مربوط به اصول قراردادنویسی، خیارات معامله، انواع سند مثل سند شورایی و سند وقفی، طریقه استعلام اصالت اسناد، قوانین فروش مال غیر، قوانین مربوط به فسخ قرارداد و بسیاری موارد دیگر را بداند. همچنین پیشنهاد می‌شود در صورت امکان، قرارداد را در دفتر وکالت وکیل امضا کنید. اگر این امکان را ندارید، یا همراه وکیل به محل امضا قرارداد بروید و یا حداقل تصویر قرارداد را پیش از امضا برای وکیل ارسال کنید تا مطالعه کنند.

چرا معاملات ملکی از اهمیت بسزایی برخوردار است؟

با افزایش جمعیت میل مردم برای خرید، اجاره، رهن ملک افزایش یافت. و اکثر این معاملات در بنگاه ها تنظیم خواهد شد. از مهم‌ترین قراردادهای عموم جامعه قراردادهای راجع به املاک می باشد مانند؛خرید، فروش، رهن و اجاره.

معامله ملکی بین طرفین تا چه زمانی ادامه دارد؟

هنگامی که طرفین قرارداد یا معامله برای ثبت قرارداد مذکور در مرکز مشاورین املاک حضور پیدا می‌کنند تا برگه توافق نامه را امضا نکند معامله تمام نمی‌شود.

آیا فسخ معامله ملکی منجر به ضرر طرفین می‌شود؟

در بعضی از موارد، فسخ معامله به ضرر یکی از طرفین می‌باشد بنابراین به منظور جلوگیری از وارد شدن ضرر به یکی از طرفین، قوانین وضع شده است که در هنگام عقد و نوشتن معامله می بایست به آن دقت کرد همچنین برای جلوگیری از متضرر شدن افراد به هنگام اخذ قرارداد و معامله می‌بایست با حضور وکیل ملکی متخصص این امر صورت گیرد.
در تمامی متن های قراردادها ظرافت‌های حقوقی وجود دارد که به دلیل عدم اطلاع خریدار، فروشنده، موجر، مالک، مستاجر ممکن است پیامدهای ناگواری را در پی داشته باشد و همچنین موجب می‌شود افراد وقت و هزینه زیادی را در دادگاهها صرف می نمایند.
به همین منظور می بایست به وکیل ملکی اختیار نمایند ولی وکیل دیرهنگام فایده ای ندارد در نتیجه متحمل خسارات غیرقابل جبرانی می شود.

آیا ابطال یه سند موجب بی اثری در نقل و انتقال می‌شود؟

ابطال يك سند اعم از رسمی يا عادی باعث باطل شدن و بی اثری تمامي نقل و انتقالاتی كه بعد از تنظيم آن سند صورت گرفته است، خواهد شد.

مطالبه اجرت المثل ایام تصرف یعنی چه؟

زمانی که موعد قرارداد اجاره پایان می یابد، عقد اجاره نیز پایان می پذیرد، اگر پس از انقضای مدت مذکور، مستاجر همچنان مورد اجاره را در تصرف خود داشته و از تخلیه امتناع نماید، در اینصورت موجر می تواند اجرت المثل ایام تصرف را مطالبه نماید.

وکیل معاملات ملکی کیست؟

وکیل معاملات ملکی شخصی است که در حوزه دعاوی ملکی تخصص و فن بیان قوی دارد. همچنین وکیل ملکی به کلیه قوانین و رویه های قضایی مربوطه به امور ملکی آگاهی و اشراف دارد و می‌داند باید در چه جایگاهی از آنها استفاده کند.
وکیل ملکی میتواند در انواع دعاوی اعم از دعاوی خانواده (طلاق و حضانت و نفقه و فسخ نکاح و… ) اقامه و طرح دعوا نماید ولی وارد چنین دعاوی نخواهد شد و صرفا تمام تمرکز خود در امور ملکی مصرف می‌نماید.

آیا حضور وکیل ملکی هنگام قرارداد ضرورت دارد؟

حضور وکیل معاملات ملکی در هنگام بستن قرارداد ها و معاملات از واجبات امر می‌باشد. چراکه وکیل متخصص با بررسی متن قرارداد و بررسی مفاد آن، هیچگاه اجازه نمی‌دهد موکل خویش ضرری را متحمل شود. زیرا ممکن است فرد به دلیل عدم آگاهی از مسائل حقوقی به بعضی از مفاد قرارداد و معامله توجه نکند ولی یک وکیل معاملات ملکی خوب با تکیه بر علم حقوقی خویش، اجازه ورود هیچگونه آسیبی را نخواهد داد. گاهی دریافت یک مشاوره حقوقی ملکی از وکیل معاملات ملکی می‌تواند کمک به سزایی را به فرد برساند.

آیا می‌شود موقع خرید ملک هم از وکیل ملکی کمک گرفت تا از صحت معامله مطمئن شویم؟

اگر پرونده ملکی هنوز وارد پیچیدگی های قانونی نشده باشد افراد نیز، برای اثبات سخن و گرفتن حق از یک فرد آگاه و توانمند کمک خواهند گرفت که آن شخص وکیل ملکی است. وظیفه اصلی وکیل ملکی احقاق حق قانونی و شرعی افراد می‌باشد.

معاملات ملکی را چگونه استعلام کنیم؟

مدتیست که سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور iranamlaak.ir راه اندازی شده. این سامانه برای سازماندهی امور مربوط به معاملاتی که در دفاتر مشاور املاک طراحی شده، روی کار آمده است. مشاورین املاک، ملزم به ثبت قرارداد های صورت گرفته در این سامانه بوده و افرادی که قصد انعقاد قرارداد ملکی را دارند، می توانند به کمک سایت ایران املاک اقدام به استعلام ملک مورد نظر خود نمایند.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی