جستجو
5/5

بهترین وکیل اتباع تهران

وکیل-اتباع-شرق-تهران-تهرانپارس

بهترین وکیل اتباع تهران کیست؟

بهترین وکیل اتباع تهران شخصیست که توانسته باشد، رای های موفقی در امور مختلفی که ممکن است برای اتباع پیش آید به دست آورده باشد. مثل دریافت ویزا (اقامت) و تابعیت اتباع، حل کردن مشکلاتی مثل باز کردن حساب بانکی، تحصیلات رسمی، دریافت پاسپورت و…

چرا داشتن تابعیت یک کشور اهمیت دارد؟

اگر در کشوری زندگی کنید که اقامت آن را ندارید، شرایط برایتان بسیار سخت خواهد بود. برای مثال حساب بانکی نمی‌توانید باز کنید، معاملات رسمی نمی‌توانید انجام دهید، در تحصیل با مشکل مواجه خواهید شد و.. مهاجرانی که به کشور آمدند، برای حل هرچه سریع تر این مشکلات، خواستار ارتباط با بهترین وکیل اتباع تهران هستند.

چرا افراد بپون وکیل در امور مهاجرتی به نتیجه نمی‌رسند؟

اتباع برای گرفتن اقامت و تابعیت در هر کشور باید مراحل زیادی را پشت سر گذارند. اما به دلیل نداشتن اطلاعات حقوقی کامل، ممکن است از برخی از این مراحل بی خبر باشند و اخذ اقامتشان طولانی و دشوار شود. بهترین وکیل اتباع تهران می‌تواند در سرعت انجام امور لازم نقش مهمی داشته باشد.

چه شرایطی برای اثبات تابعیت در ایران لازم است؟

  1. اسنادی که به طور مستقیم به تابعیت مربوط می‌شوند اسناد تابعیت خوانده می‌شوند. برای اشخاصی که تابعیت ایران را تحصیل می‌کنند اسناد مربوط صادر خواهد شد. اسناد تابعیت از اداره ثبت احوال برای دارنده سند اوراق سجلی و شناسنامه صادر خواهد شد.اسناد فوق توسط ویز امور خارجه یا با تأیید وزارت از سوی ثبت احوال تنظیم می‌گردد.
  2. اسنادی که بدون دخالت وزارت امور خارجه توسط ثبت احوال تنظیم می شوند که شامل برگ تولد، شناسنامه و کارت شناسایی از این جمله اسنادی هستند که دلیل ایرانی بودن شخص تلقی می‌شوند.

این اسناد (برگ ولادت، مرگ، شناسنامه) اسناد رسمی هستند و تا زمانی که توسط رای دادگاه و یا تصمیم هیات حل اختلاف تصحیح یا ابطال نشده باشد همچنان به قوت خود باقی می مانند.

آیا می‌توان با کد ملی ممنوع الخروجی را استعلام کرد؟

بله این امکان مدتیست که به پنل سامانه عدل ایران اضافه شده. افراد می‌توانند جهت استعلام ممنوع الخروجی به سامانه exitban.ssaa.ir مراجعه کنند. (جهت ورود به سامانه روی نشانی اینترنتی آن کلیک کنید.)

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی