جستجو
5/5

بهترین وکیل تنظیم اظهارنامه قضایی تهران

بهترین-وکیل-تنظیم-اظهارنامه-قضایی-تهران

بهترین وکیل تنظیم اظهارنامه قضایی تهران کیست؟

تنظیم اظهارنامه، همچون تنظیم دادخواست و تنظیم شکواییه از اهمیت بالایی برخوردارد است. اظهارنامه می‌تواند تاثیر مستقیم روی مدت زمان به نتیجه رسیدن پرونده داشته باشد. پس افراد برای افزایش سرعت به نتیجه رسید پرونده، می‌خواهند با بهترین وکیل تنظیم اظهارنامه قضایی تهران کار کنند. حقیقت آن است که بخش سخت و پیچیده کار، مرحله دادخواست هست و با گذر از این مرحله، هر وکیلی که سابقه و تجربه کافی داشته باشد می‌تواند شما را در تنظیم اظهارنامه قضایی یاری کند.

اظهارنامه چیست؟

اظهارنامه در واقع نامه ای است که به شکل رسمی برای یک شخص ارسال شده و حاوی درخواست های حقوقی و قانونی است. اظهارنامه سند رسمی است. گرچه ارسال اظهارنامه آثار قضایی برای مخاطب یا ارسال کننده ندارد، اما می‌تواند آثار حقوقی برایشان داشته باشد. به زبان ساده تر، ارسال اظهارنامه به منزله اقامه دعوا در دادگاه و محاکم قضایی نیست. اما در صورتی که مشکل با ارسال اظهارنامه حل نگردد و دعوایی در دادگاه اقامه شود، از آن می‌تواند به عوان سند و مدرک در دادگاه استفاده کرد.

چرا برای نگارش اظهارنامه باید از وکیل کمک گرفت؟

در نگارش متن اظهارنامه نکات بسیاری وجود دارد که بهترین وکیل تنظیم اظهارنامه قضایی تهران همه آنها را می‌داند. اگر این نکات در اظهارنامه رعایت نشوند، ممکن است آن اظهارنامه، آثاری که باید را نداشته باشد. چه بسا اگر اظهارنامه ای توسط افراد بی تجربه نگارش شوند، ممکن است در دادگاه، بر علیه خود شخص استفاده شوند.

چرا باید اظهارنامه تنظیم کرد؟

دریافت مشاوره از بهترین وکیل تنظیم اظهارنامه قضایی تهران فواید بسیاری دارد. مثل:

  • ممکن است با ارسال اظهارنامه قضایی، خوانده، خواسته شما را انجام دهد و دیگر نیاز به اقامه دعوا در محاکم قضایی نباشد. اینگونه در مال و زمان صرفه جویی خواهد شد.
  • اظهارنامه مقدمه ای است بر مطالبه حق. برای مثال، اگر از شخصی طلبی دارید و او به شما پرداخت نکرده، تاخیر تادیه (خسارت تاخیر در پرداخت) آن از زمان ارسال اظهارنامه قضایی محاسبه می‌گردد.

در چه مواردی ارسال اظهارنامه ضروری است؟

  • مطالبه طلب از بدهکار
  • جهت اعلام فسخ قرارداد
  • باز پس گیری ملک تصرف شده
  • جهت دریافت طلب از شرکت ها، ابلاغ اظهارنامه انحلال شرکت
  • زمانی که محلی جهت امانت به شخصی سپرده شده و شخص از استرداد آن امتناع می ورزد.

چگونه می‌توان برای شخصی اظهارنامه تنظیم کرد؟

برای ارسال اظهارنامه در حال حاضر دو راه وجود دارد:

  1. ارسال اظهارنامه از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی در سطح شهر
  2. بهترین وکیل تنظیم اظهارنامه قضایی ، علاوه بر نگارش محتوای اظهارنامه می‌تواند آن را از طریق کارتابل وکیل در سامانه عدل ایران برای مخاطب ارسال کند.

چگونه بفهمم برایم اظهارنامه آمده یا خیر؟

با مراجعه به سامانه ابلاغ الکترونیک به نشانی adliran.ir می‌توانید اظهارنامه هایی که برایتان ارسال شده را مشاهده کنید. (جهت ورود به سامانه روی لینک آن کلیک کنید.)

چگونه بفهمم اظهارنامه ای که ارسال کردم خوانده شده یا خیر؟

برای این مورد می‌توانید به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کرده و درخواست پرینت گواهی ابلاغ اظهارنامه مذکور کنید.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی