جستجو

پلتفرم ارتباط با بهترین وکلا

5/5

بهترین وکیل ثبتی تهران

بهترین وکیل ثبتی تهران تهرانپارس

بهترین-وکیل-ثبتی-تهران

بهترین وکیل ثبتی تهران کیست؟

آمار و یا گزارشی که در آن بهترین وکیل ثبتی تهران معرفی شده باشد وجود ندارد. تنها راه برای مقایسه وکلا، بررسی رزومه و تجربه آنهاست. بهترین وکیل ثبتی تهران باید تجربه حل مشکلات ثبتی املاک و اراضی، ثبت چندین موسسه و شرکت تجاری و غیر تجاری از ابتدا تا انتها و همچنین برند و نماد تجاری معتبر داشته باشد.

امور ثبتی در ایران توسط کدام نهاد نظارت می‌شود؟

سازمان ثبت و اسناد کشور متولی قانونی امور ثبتی در کشور است. این سازمان به قوه قضائیه وابسته می‌باشد. دفاتر و اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق زیرمجموعه سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور می‌شوند.

وکیل ثبتی کیست؟

به شخصی که در امور ثبتی تخصص داشته باشد و با قوانين و آیین نامه‌های ثبتی و حقوقی داشته باشد وکیل ثبتی می‌گویند. چنین شخصی باید به قوانین مهم ثبتی از جمله قانون ثبت اسناد و املا‌ک به همراه آیین نامه های اجرایی مربوط به این قانون تسلط کامل داشته باشد.

چگونه می‌توان با وکیل ثبتی قرارداد بست؟

پس از پیدا کردن بهترین وکیل ثبتی تهران از بین دفاتر وکالت فعال، برای شروع امور باید وکالت الکترونیک امضا شود. این کار از طریق سامانه عدل ایران به نشانی www.adliran.ir انجام می‌شود. (برای ورود به سامانه روی لینک کلیک کنید.) البته برای برخی امور مثل تاسیس شرکت ممکن است وکالت محضری در دفاتر اسناد رسمی هم نیاز باشد.

آیا برای امور ثبتی باید حتما وکیل گرفت؟

هر شخصی خود هم می‌تواند برای امور ثبتی اقدام کند. اما شخصی که تجربه کافی ندارد ممکن است بارها اقدام به ثبت درخواست کند و به نتیجه نرسد. اینکار هم هزینه مالی برای متقاضی دارد، و هم تا بررسی درخواست، متقاضی باید مدتی منتظر بماند. اگر درخواست طبق آخرین قوانین و آیین نامه ها نباشد رد خواهد شد. حضور وکیل احتمال چنین اتفاقاتی را تا حد قابل توجهی کمتر می‌کند.

چرا باید از بهترین وکیل ثبتی تهران کمک بگیریم؟

موسسات و شرکت ها برای شروع فعالیت خود نیازمند طی تمامی مراحل ثبتی هستند. ممکن است شرکتی هزینه هنگفتی کرده باشد و مواد اولیه و تجهیزات تهریه کرده باشد اما به دلیل تکمیل نشدن امور ثبتی، قادر به شروع فعالیت نباشد. حتی اگر این امور به درستی انجام نشود ممکن است عواقب حقوقی بسیاری برای صاحبان سهم به همراه داشته باشد. حضور وکیل در چنین شراطی باعث آسودگی خاطر از جنبه حقوقی، تسریع امور ثبتی و حتی کاهش هزینه ها خواهد بود.

وکیل ثبتی در چه اموری می‌تواند به موکل کمک کند؟

یک وکیل ثبتی در امور بسیاری می‌تواند به موکلین کمک کند. از ثبت شرکت و برند جدید و پیگیری اختلالات ثبتی تا امور خانواده و کیفری. چرا که توقیف اموال برای پرونده هایی مثل چک و مهریه، از طریقه اداره ثبت انجام می‌شود و وکیل ثبتی به امور این اداره به خوبی آشنایی دارد.

چگونه به موسسات ثبتی اعتماد کنیم؟

هر موسسه ای برای جلب اعتماد مشتری باید تاییدیه های الکترونیک از مراجع ذی صلاح دریافت کند و در قسمت پایین وب سایت خود قراردهد. یکی از این نماد ها نماد الکترونیک ساماندهی می‌باشد و شما با مشاهده آن در قسمت پایین سایت، می‌توانید راحت تر به آن موسسه اعتماد کنید.

خدمات وکیل ثبتی تهران در تهران

▲ جستجو کنید ▲

Call Now Buttonتماس با موسسه