جستجو
5/5

بهترین وکیل دعاوی ملکی ثبتی تهران

وکیل-دعاوی-ملکی-ثبتی-شرق-تهران-تهرانپارس

بهترین وکیل دعاوی ملکی ثبتی تهران کیست؟

دعاوی ملکی ثبتی علاوه بر نیاز به دانش و تسلط بر قوانین ملکی، نیاز به پیگیری‌های مکرر دارد. یعنی بهترین وکیل دعاوی ملکی ثبتی تهران شخصیست که هم در امور قانونی و حقوقی شمارا به خوبی راهنمایی کند و هم مکررا به مراجع قانونی مراجعه کند تا پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

دعاوی ملکی ثبتی چیست؟

به طور کلی نمی‌توان دعاوی ثبتی حوزه املاک را جدا از دعاوی حقوقی این حوزه دانست ولی به دلیل اهمیت و تعدد دعاوی ثبتی ملکی؛ این دعاوی در دسته بندی جداگانه لحاظ شده است.ماهیت و کلیت دعاوی ثبتی ملکی مربوط به فعالیت‌های حوزه ثبت اسناد و املاک می‌باشد.
مانند:دعوی ثبت در خصوص ابطال شدن اجرائیه‌‌ی ثبتی برای املاک مربوطه-در خصوص ابطال ساز و کار و مراحل ثبتی کمسیون‌های گوناگون ثبتی-ابطال شدن سند رسمی ‌به دلایل گوناگون-ابطال شدن نظریه ای که هیات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد کشور ارائه کرده است.-اجرای ثبت-در خصوص ابطال شدن سند مالکیت معارض-افراز ملک

پرونده های دعاوی ثبتی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • ابطال شدن سند رسمی به دلایل گوناگون
  • دعوی ثبت در خصوص ابطال شدن اجرائیه‌‌ی ثبتی برای املاک مربوطه
  • در خصوص ابطال شدن سند مالکیت معارض
  • در خصوص ابطال ساز و کار و مراحل ثبتی کمسیون‌های گوناگون ثبتی
  • ابطال شدن نظریه ای که هیات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد کشور ارائه کرده است.
  • افراز ملک
  • اجرای ثبت
  • توقیف عملیات اجرایی در مراحل مختلف کار و بسیاری موارد دیگر.

به طور کلی این مشکلات هنگامی‌ مطرح می‌باشد که پس از خرید و یا انتقال سند، یا در زمان خرید و بررسی سند، ایرادی در مفاد سند و یا روند کار به وجود می‌آید. بهترین وکیل دعاوی ملکی ثبتی تهران می‌تواند در تمامی این موارد شمارا راهنمایی کند.

دعاوی ملکی ثبتی به چه دلیل به وجود می‌آید؟

در موارد متعددی دعاوی ثبتی ملکی به علت‌های مختلف که ناشی از سهل انگاری و شتاب زدگی مالک به منظور خرید و فروش ملک می‌باشد، حاصل می‌شود و مشکلات و خسارت‌های زیادی را برای طرفین مرتبط با ملک مربوطه به وجود می‌آورد. بنابراین توصیه می‌شود که در خصوص ابعاد حقوقی معاملات ملکی و شرایط مرتبط با موضوع ملک و املاک؛ از تجارب متخصصان علم حقوق و صاحب نظران متعهد و مجرب حوزه املاک استفاده نمایید تا از بروز مشکلات و دعاوی ملکی احتمالی جلوگیری به عمل آورده شود.

آیا اشخاص می‌توانند با کدملی املاکشان را استعلام بگیرند؟

جهت استعلام املاک با کد ملی کافیست به سامانه استعلام الکترونیکی ملک مراجعه کنید. (جهت ورود به سامانه روی لینک آن کلیک کنید.)

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی