جستجو
5/5

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره-حقوقی-آنلاین

چرا باید مشاوره حقوقی آنلاین بگیریم؟

به دلیل هزینه های بالای حق الوکاله اغلب افراد ترجیح میدهند مشاوره حقوقی آنلاین دریافت نمایند و سپس با اطلاعاتی که دریافت کردند، پرونده را پیش ببرند. با اینکار:

  • در هزینه ها صرفه جویی می‌شود.
  • سریع و بلافاصله به پاسخ سوال می‌رسید.
  • دیگر خبری از ترافیک و اتلاف وقت در مسیر نیست.
  • به راحتی می‌توان بین چندین مشاور با سابقه، مقایسه انجام داد و بهترین را پیدا کرد.

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

  • گاها پس از دریافت مشاوره حضوری پیش می‌آید که فرد پاسخی که دریافت کرده را فراموش کند. اما در پلت فرم های آنلاین ، پاسخ در قالب فایل صوتی و یا متن برای شما ارسال می‌شود پس همیشه به آن دسترسی خواهید داشت.
  • بسیاری از متقاضیان دریافت مشاوره خارج از ایران زندگی می کنند و از نظر زمانی با یکدیگر تفاوت داریم، پلت فرم های آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی و مکانی سوال خود را مطرح نمایید و در اسرع وقت پاسخ آن را از بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران دریافت کنید.

معایب مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

درست است که مشاوره به صورت غیر حضوری مزایای زیادی دارد. اما مشکلاتی هم به همراه دارد. ازجمله:

  • در جلسات حضوری، به این دلیل که فرد در فضای حقوقی حضور می‌یابد، ذهن فعالیت بهتری دارد و طبیعتا مشاوره با کیفیت تری می‌توان دریافت کرد.
  • امروزه اختلالات و ناپایداری ها در زیرساخت اینترنت کشور، متاسفانه برقراری ارتباط در فضای مجازی را دشوار ساخته و ممکن است تماس‌های تلفنی در شبکه‌های اجتماعی با کیفیت صدای نامطلوب و یا پیام های متنی با تاخیر در ارسال و دریافت پیام همراه باشد که مقداری آزار دهنده هست.

چگونه می‌توان مشاوره حقوقی آنلاین دریافت کرد؟

طبیعتا برای دریافت بهترین نتیجه می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸ تماس تلفنی برقرار کنید. (جهت تماس روی شماره کلیک کنید.) اما اگر به هر دلیلی نمی‌توانید تماس تلفنی برقرار کنید، جای مشکلی نیست. از طریق لینک مقابل اقدام به ارسال پیامک کنید و یا سوال خود را در شبکه‌های اجتماعی برای ما ارسال کنید. تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ را برای شما ارسال کنند. (از این لینک ها برای ارسال پیام در واتساپ و ارسال پیام در تلگرام اقدام کنید.)

کدام مرکز را برای دریافت مشاوره انتخاب کنم؟

در موسسه ما این امکان فراهم گردیده است که در خصوص هر نوع دعوی، از کارشناس متخصص در همان موضوع مشاوره حقوقی آنلاین دریافت کنید. همچنین این موسسه سابقه درخشانی و طولانی در ارائه انواع خدمات حقوقی دارد و توانسته به خوبی رضایت مراجعین خویش را جلب کند.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی