جستجو
5/5

بهترین وکیل تنظیم دادخواست تهران

بهترین-وکیل-تنظیم-دادخواست-تهران

بهترین وکیل تنظیم دادخواست تهران کیست؟

اصولا تمام وکلا اشراف کامل به نحوه تنظیم دادخواست دارند. اما مهم تر رعایت نکات شکلی دادخواست، این است که چه دادخواستی بنویسیم. برای اکثر دعوای حقوقی، می‌توان دادخواست هایی با عنوان های مختلف تقدیم کرد. بهترین وکیل تنظیم دادخواست تهران کسیست که بتواند با توجه به شرابط موکل، سرنوشت پرونده را در صورت تقدیم هر کدام از این دادخواست های ممکن پیشبینی کند، و آنکه احتمال برد بیشتری دارد و در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه می‌رسد برگزیند.

دادخواست چیست؟

دادخواست فرمیست که خواهان آن را تکمیل کرده و به موجب تقدیم آن به محاکم قضایی، اقامه دعوا می‌کند. این فرم در گذشته به صورت چاپی موجود بود اما امروزه با الکترونیک شدن اکثریت امور قضایی، این فرم به صورت آنلاین و در سامانه ثنا تکمیل می‌گردد. بدین منظور خواهان یا وکیل او باید با همراه داشتن مدارک شناسایی و تلفن همراه خود، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح شهر مراجعه کند. در اینکه دادخواست را وکیل تکمیل کند یا خود شخص، تفاوتی وجود ندارد.

چرا در تنظیم دادخواست باید از وکیل کمک گرفت؟

طبق قانون آیین دادرسی مدنی ، اقامه دعوا مستلزم تقدیم دادخواست هست. در واقع دادخواست همان میخ اولیست که باید محکم کوبیده شود. اگر دادخواست نقصی داشته باشد قاضی قرار رد دعوا صادر می‌کند که این موجب هدر رفت هزینه مالی و هزینه زمانی برای خواهان است. برای اینکه این اتفاق نیفتد، بهتر است از بهترین وکیل تنظیم دادخواست تهران کمک بگیرید.

هزینه نگارش دادخواست توسط وکیل چقدر است؟

مبلغ دادخواست، بیش از اینکه به متن دادخواست مرتبط باشد، به بررسی اینکه چه عنوانی در دادخواست قید شود مربوط است. وکیل برای اینکه بهترین عنوان را برای دادخواست شما پیدا کند، باید تمام اسناد و مدارک و اظهارات شما را بررسی کند و احتمال پیروزی شما در دعاوی مختلف را بسنجد. در حال حاضر هزینه بهترین وکیل تنظیم دادخواست تهران بین یک تا دو میلیون تومان است که وابسته به پیچیدگی و حجم اسناد و مدارک متفاوت است.

آیا برای طلاق سامانه آنلاین وجود دارد؟

بله اما بهتر است قبل از هر اقدامی برای مشخص شدن بهترین مسیر حقوقی با وکیل مشورت کنید. در حال حاضر سامانه تصمیم به نشانی اینترنتی zaman.behzisti.net برای ثبت آنلاین درخواست طلاق راه اندازی شده. البته برای ثبت درخواست طلاق در این سامانه شرایط خاصی وجود دارد.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی