جستجو
5/5

مشاوره حقوقی حضوری تهران

مشاوره-حقوقی-حضوری-وکیل-شرق-تهران-تهرانپارس

مدت زمان جلسه مشاوره حقوقی حضوری تهران چقدر است؟

مشاوره حقوقی حضوری تهران ، طی جلسات نیم ساعت الی چهل و پنج دقیقه ای ارائه می‌گردد. اگر در این زمان صحبت های شما تکمیل نشد، جای نگرانی نیست، می‌توانید به دریافت مشاوره ادامه دهید و پس از اتمام جلسه، مازاد هزینه را پرداخت کنید.

خدمات مشاوره حقوقی حضوری تهران کجا ارائه می‌گردد؟

دفتر مرکزی ما، در در شرق تهران ( تهرانپارس ) واقع است. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره به این آدرس مراجعه کنید: فلکه دوم تهرانپارس – خیابان فرجام شرقی – پلاک ۵۳. با وارد شدن به صفحه مقابل می‌توانید لوکیشن و مسیریاب را مشاهده کنید. (روی متن کلیک کنید.)

اگر پس از دریافت مشاوره، سوال دیگری برایم پیش آمد، باید دوباره هزینه بپردازم؟

خیر، مراجعین محترم می‌توانند پرسش هایی که طی جلسه مشاوره فراموش کرده اند، و یا بعد از جلسه برایشان پیش آمده را تا ۲۴ ساعت به صورت رایگان و با تماس تلفنی دریافت کنند.

مشاوره حقوقی حضوری بهتر است یا تلفنی؟

بسیار پیش می‌آید مراجعین پس از دریافت مشاوره ، مجدد تماس می‌گیرند و سوالات فراموش شده خود را مطرح می‌کنند. در جلسه مشاوره حقوقی حضوری تهران ، به دلیل قرارگرفتن در فضای حقوقی ذهن فعالیت بهتری دارد و طبیعتا مشاوره با کیفیت تری دریافت خواهید کرد. اما اگر مسیر شما دور هست، اصلا جای نگرانی نیست. امروزه با الکترونیک شدن سامانه های قضایی، حتی عقد قرارداد وکالت نیز به صورت غیرحضوری ممکن می‌باشد.

آیا قیمت مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی متفاوت است؟

بله! مشاوره حقوقی حضوری به دلیل درگیر بودن کارکنان بیشتر (مثل متصدی برای تنظیم زمان جلسه، تنظیم پارکینگ، نظافتچی موسسه) کمی هزینه بیشتری دارد.

هزینه مشاوره حقوقی تهران چقدر است؟

تعریفه مشاوره حقوقی حضوری در این موسسه نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و با همان هزینه ۳۰۰ هزار تومان ارائه می‌گردد. شایان ذکر است چنانچه در طی جلسه قرارداد با وکیل امضا شود، این جلسه برای شما کاملا رایگان خواهد بود.

مشاوره حقوقی حضوری در چه ساعاتی ارائه می‌شود؟

خدمات مشاوره حقوقی حضوری تهران از شنبه تا چهارشنبه، ساعات ۹:۳۰ الی ۱۷ به مراجعین محترم ارائه می‌گردد.

کدام کارشناس به من مشاوره می‌دهد؟

کافیست پیش از حضور در موسسه موضوع صحبت خودرا با متصدی موسسه مطرح کنید تا جلسه مشاوره شما با وکیلی برگذار می‌گردد که در زمینه سوال شما، تجربه و تخصص بیشتری دارد.

برای تنظیم وقت جلسه با چه شماره ای تماس بگیرم؟

کافیست با شماره ۰۹۱۹۳۵۷۶۱۶۸ تماس بگیرید تا برای شما وقت جلسه تنظیم شود. (جهت تماس روی شماره کلیک کنید.)

برای جلسه مشاوره حقوقی حضوری تهران از چه مدت قبل باید تماس بگیرم؟

شما می‌توانید بدون وقت قبلی هم جهت دریافت مشاوره مراجعه کنید. اما جهت جلوگیری از معطلی پیشنهاد می‌شود حداقل یک ساعت قبل از حضور با موسسه تماس بگیرید تا جلسه شما با دیگر موکلان متداخل نشود.

آیا برای سوال در رابطه با دو موضوع مختلف، باید دوبار هزینه پرداخت شود؟

خیر، جلسه مشاوره با وکلای متبحر برگزار می‌گردد که در تمام زمینه های حقوق اطلاعات کافی دارند و به تمام پرسش های شما پاسخ کامل خواهند داد.

طی جلسه مشاوره حقوقی حضوری تهران چه خدماتی ارائه می‌گردد؟

وکیل در مدت جلسه به اظهارات شما گوش می‌دهد و به بررسی مدارک و مستندات، و همچنین ابلاغ و احکام (درصورت وجود) می‌پردازد. سپس مسیر حقوقی که بیشترین احتمال حصول نتیجه را دارد برای شما مشخص می‌کند. سپس شما می‌توانید شخصا اقدامات را انجام دهید یا اگر تصمیم گرفتید وکیل مراحل را برایتان پیش ببرد، در طی همان جلسه هم تقاضای تشکیل پرونده مقدور است. پس از آن از طریق سامانه ثنا برای شما کدی ارسال می‌شود که به وسیله آن می‌توانید قرارداد الکترونیک وکالت خود را امضا کنید.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی