جستجو
5/5

بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران

بهترین-وکیل-ابطال-سند-رسمی-تهران

بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران کیست؟

برای پیدا کردن بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران باید دنبال شخصی بگردید که سابقه چندین پرونده موفق، چه در جایگاه وکیل خواهان و چه در جایگاه وکیل خوانده داشته باشد. چرا که این پرونده ها از حساسیت بسیاری برخوردار است و در صورتی که وکیل به خوبی نتواند دفاع کند، ممکن است عواقب بسیاری برای موکل به همراه داشته باشد.

ابطال به چه معناست؟

ابطال در قانون به معنای این است که سند صادره،از اصل باطل است که این دعوی بیشتر در فروش ملکی، به چند نفر ایجاد می شود و یا این که سند مطابق با قوانین صادر نشده است. بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران می‌تواند در احراز و اثبات این موارد به شما کمک کند.

ابطال سند چیست؟

ابطال سند در واقع این است که بعد از تنظیم سند، هر دو طرفین عدم رضایت تشریفات تنظیم سند را داشته، که تقاضای ابطال سند را می نمایند. دعوای ابطال سند رسمی، دعوایی است که در آن یک فرد برای بی اثر بودن یک سند رسمی اقدام می کنند.

تفاوت سند رسمی با سند عادی در چیست؟

در مورد اسناد رسمی، می‌توان فقط ادعای جعل کرد نه انکار، اما در سند عادی هم می‌توان ادعای جعل کرد و همین طور جعل و تردید. دعاوی مربوط به سند، بخصوص اسناد رسمی، حساسیت و پیچیدگی زیادی دارند که پیشنهاد می‌شود از بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران کمک بگیرید.

ابطال سند رسمی از چه طریق امکان پذیر است؟

ابطال سند رسمی تنها از طریق دادگاه قابل انجام است و در دفاتر اسناد رسمی اقامه دعوا به منظور ابطال اسناد رسمی امکان ندارد. زمانی که سردفتر اقدام به ابطال سند رسمی نماید جرم مرتکب شده است و قابل تعقیب انتظامی می باشد.

دعوای ابطال سند چیست؟

دعوای ابطال سند رسمی به دعوایی می‌گویند که در طی آن یک فرد به منظور بی اثر بودن یک یا چند سند رسمی اقداماتی انجام می دهد. 

دعوای ابطال سند رسمی مالی است یا غیر مالی؟

دعوای ابطال سند، دعوای غیر مالی است. یعنی فارغ از ارزش موضوع سند به عنوان هزینه دادرسی هزینه ثابت باید پرداخت گردد.

دعوای ابطال سند رسمی چه زمانی مطرح می‌شود؟

معمولاً زمانی دعوا مطرح می‌شود که یک ملک به چند نفر فروخته شده باشد و یا اینکه سند مطابق مقررات مربوط به آن صادر نشده باشد. نمونه هایی از این موضوع شامل ابطال سند به دلیل بطلان معامله است که سند حاکی از وقوع آن است که این اتفاق در سند مال مجهول اتفاق می‌افتد. به دلیل پیچیدگی‌هایی که ممکن است پرونده داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم از بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران کمک بگیرید.

شرط دعوای ابطال سند چیست؟

یکی از شرایط و ارکان اصلی طرح دعوای ابطال سند مالکیت وجود خود سند مالکیت در ید خوانده دعوا می‌باشد. یعنی زمانی دعوای ابطال سند مطرح می گردد که سند مالکیت وجود داشته باشد.

روند ابطال پرونده چیست؟

برای انجام و رسیدگی به ابطال پرونده ابتدا باید داد خواست را تکمیل کرد، با مشخص شدن زمان جلسه، که به طرفین دعوا ابلاغ خواهد شد، در روز دادگاه هر دو طرف در دادگاه حاضر می شوند، خواهان اظهارات خودش را به شرح داد خواست بازگو می گوید و خوانده نیز برای دفاع از خود، اظهار می کند که مورث در کمال صحت و سلامت، اموال مورد اختلاف را به وی منتقل کرده است. بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران می‌تواند در سرعت بخشیدن به روند پرونده تاصیر بسزایی داشته باشد.

مدارک لازم برای ابطای سند رسمی چیست؟

  1. ارائه اسناد از جمله وکالت نامه،سند مالکیت،و صلح نامه و…
  2. دلایل بی اعتبار بودن سند از جمله مجهول بودن سند،معارض بودن سند و…

دلایل ابطال سند رسمی چیست؟

  • عدم مالکیت فروشنده
  • جعل سند انتقال مالکیت
  • عدم تطابق سند با قوانین ثبتی
  • نبود امضای فروشنده و خریدار
  • صادر شدن سند ملکی معارض
  • وجود اشتباه در سند رسمی ملک
  • جعلی بودن امضای دو طرف معامله
  • ثبت املاک موقوفی توسط افراد سود جو
  • عدم اهلیت یکی از دو طرف معامله کننده
  • فسخ معامله که در اثر آن، فروشنده مالک ملک شده است.

در چه شرایطی برای ابطال سند رسمی به حکم دادگاه نیاز نیست؟

برای ابطال سند رسمی ، حکم دادگاه لازم می باشد اما در شرایطی مانند اشتباه نوشتاری در تنظیم سند توسط نویسنده سند، ثبت دفتر املاک برای اصلاح سند، به حکم نهایی دادگاه نیاز ندارد.

چرا برای ابطال سند رسمی باید از بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران کمک بگیریم؟

به دلیل اینکه ملک بخش زیادی از سرمایه مردم را تشکیل می‌دهد، بهتر است از بهترین وکیل ابطال سند رسمی تهران کمک بگیرید، چرا که این دعاوی پیچیدگی بسیاری دارند و بدون حضور وکیل ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نگردد. در تهران تعداد زیادی دعاوی سند رسمی مطرح می‌شود که باعث می‌شود وکلای تهران، تجربه خوبی در زمینه این دعاوی داشته باشند.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی