جستجو
5/5

بهترین وکیل تجدید نظر خواهی تهران

بهترین-وکیل-تجدید-نظر-خواهی-تهران

بهترین وکیل تجدید نظرخواهی تهران کیست؟

هر وکیلی که در مرحله بدوی پرونده تخصص داشته باشد، می‌توان گفت که توانایی حل پرونده در مرحله تجدید نظر هم دارد. اما مرحله تجدید نظر تفاوت های جزئی با مرحله بدوی دارد که تجربه وکیل می‌تواند در حصول بهترین نتیجه موثر باشد. پس بهترین وکیل تجدید نظر خواهی تهران شخصیست که در موضوع پرونده شما تخصص داشته باشد، همچنین سابقه چند رای پیروز (حتی در موضوعات دیگر) در مرحله تجدید نظر هم داشته باشد.

تجدید نظر خواهی چیست؟

خطای انسان طبیعیست، حتی اگر قاضی باشد. برای کاهش خطای احتمالی در امور قضایی و همچنین تحقق هرچه بیشتر عدالت، در قانون روش هایی برای اعتراض به آرا صادر شده پیش بینی شده. برای مثال واخواهی، تجدید نظر خواهی ، اعداده دادرسی و فرجام خواهی. تجدید نظر خواهی اعتراض به رای صادره از دادگاه بدوی ظرف مهلت قانونی آن است.

مهلت تجدید نظر خواهی چقدر است؟

اگر به رای صادره از دادگاه بدوی اعتراض دارید، باید اعتراض خود را ظرف حداکثر ۲۰ روز اعلام نمایید. این مهلت از زمانی شروع می‌شود که مهلت واخواهی تمام شده باشد. یعنی نسبت به آرا حضوری تنها ۲۰ روز مهلت اعتراض هست و نسبت به آرا غیابی جمعا ۴۰ روز (۲۰ روز اول برای واخواهی و ۲۰ روز دوم برای تجدید نظر خواهی)

چرا باید از بهترین وکیل تجدید نظر خواهی تهران کمک بگیریم؟

  • زمانی که به رای اعتراض می‌شود، یعنی یا اگر خودتان در مرحله بدوی دفاع کردید علم کافی نداشتید، و یا وکیل شما تجربه کافی نداشته که رای به ضرر شما صادر شده. پس اگر همین رویه را پیش بگیرید، نباید انتظار معجزه در مرحله تجدید نظر خواهی داشته باشید.
  • تجدید نظر خواهی در بسیاری از دعاوی آخرین مرحله رسیدگی به پرونده است. چرا که در قانون طریقه اعتراض به رای عادی بعد از تجدید نظر پیش بینی نشده و روش های استثنایی اعتراض به رای هم تحت شرایط خاص قابل انجام است.
  • اصولا در مرحله تجدید نظر خواهی غیر حضوری به پرونده رسیدگی می‌شود. پس مانند مرحله بدوی که قاضی را در جلسات رسیدگی می‌بینید، متقاعد کردن او کار دشوار تری است.

همانطور که ملاحظه می‌کنید، مرحله تجدید نظر حساسیت های بیشتری دارد و پیشنهاد می‌شود با بهترین وکیل تجدید نظر خواهی تهران همکاری کنید تا به حق خود برسید.

دادگاه صالح تجدید نظر خواهی کدام است؟

مجتمع قضایی غدیر صالح به تجدید نظر خواهی کل استان تهران است. (برای مشاهده آدرس روی نام مجتمع کلیک کنید.)

دادخواست تجدید نظر را چگونه ثبت کنیم؟

پیشنهاد می‌شود برای تجدی نظر خواهی حتما از بهترین وکیل تجدید نظر خواهی تهران کمک بگیرید. اما در صورتی که می‌خواهید خودتان این اقدامات را انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به بخش خدمات قضایی من از سامانه ثنا، به صورت غیر حضوری اعتراض خود را نسبت به رای صادر کنید. (جهت ورود به سامانه روی لینک کلیک کنید.)

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی