جستجو
5/5

بهترین وکیل تنظیم دفاعیه تهران

بهترین-وکیل-تنظیم-دفاعیه-تهران

بهترین وکیل تنظیم دفاعیه تهران کیست؟

در ابتدا باید بدانید، تجربه وکلا در مراحل مختلف رسیدگی پرونده ممکن است متفاوت باشد. بدین منظور که شاید وکیلی به شکل تخصصی پرونده های دیوان و فرجام خواهی را دنبال کند، و وکیل دیگری در مرحله بدوی و رسیدگی های حضوری تجربه داشته باشد. به شکل کلی بهترین وکیل تنظیم دفاعیه تهران باید سابقه چند رای پیروز در همان مرحله رسیدگی پرونده شما، با همان موضوع دعوای شما داشته باشد.

دفاعیه چیست؟

دفاعیه در واقع همان نام دیگر لایحه است. دفاعیه و لایحه به معنای دفاع مکتوب است که به قاضی ارائه می‌شود. ممکن است وکیل یا موکل به دلایلی نتوانند در جلسه حضوری رسیدگی شرکت کنند و برای دفاع، لایحه یا دفاعیه ای روی پرونده ثبت می کند. رسیدگی های غیر حضوری هم مثل فرجام خواهی که روال رسیدگی بر مبنای تبادل لایحه و دفاعیه وکلای اصحاب دعوا هست.

چرا باید از بهترین وکیل تنظیم دفاعیه تهران کمک بگیریم؟

  • در مرحله بدوی، معمولا افرادی تمایل به تنظیم دفاعیه دارند، که می‌خواهند در هزینه ها صرفه جویی کنند و وکیل برای آنها دفاعیه تنظیم کنند و خودشان پیگیری های پرونده را انجام دهند. این افراد به دنبال بهترین نتیجه با کمترین هزینه هستند پس طبیعتا به دنبال وکیل با تجربه در زمینه تنظیم دفاعیه می‌گردند.
  • در دادگاه های بالا تر مثل تجدید نظر و فرجام خواهی اصولا رسیدگی به پرونده غیر حضوری انجام می‌شود و تنها اقدام قابل انجام ثبت دفاعیه روی پرونده است. از قضا، این مراحل از حساسیت بیشتری هم دارند و یک دفاعیه می‌تواند سرنوشت پرونده را تغییر دهد. پس همکاری با بهترین وکیل تنظیم دفاعیه تهران حتی اگر هزینه زیادی هم داشته باشد، منطقی ترین گزینه خواهد بود.

چگونه روی پرونده دفاعیه ثبت کنیم؟

ثبت دفاعیه روی پرونده به صورت الکترونیک انجام می‌گردد. اما این دفاعیه حتما باید از طریق کارتابل وکیل یا دفتر خدمات قضایی ثبت گردد. وکلا با مراجعه به سامانه الکترونیک قضایی به نشانی adliran.ir و اشخاص دیگر با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی فعال در سطح شهر می‌توانند این کار را انجام دهند.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی