جستجو
5/5

بهترین وکیل عریضه نویسی تهران

بهترین-وکیل-عریضه-نویسی-تهران

بهترین وکیل عریضه نویسی تهران کیست؟

عریضه نویسی تهران هم توسط وکلا انجام می‌شود و هم توسط محصلان حقوق. افراد برای کاهش هزینه‌های خود معمولا سراغ اشخاصی می‌روند که هزینه کمتری دریافت می‌کنند چرا که این امور معمولا از اهمیت کمتری نسبت به امور مهمی مثل تنظیم دادخواست یا تنظیم شکواییه دارند و نیاز نیست حتما به بهترین وکیل عریضه نویسی تهران مراجعه کنید.

عریضه چیست؟

عریضه در معنی لغوی شرح حال برای درخواست چاره است و در اصطلاح به نامه‌ها و درخواست هایی گفته می‌شود که اشخاص مکتوب می‌کنند و به ادارات و نهاد های دولتی تقدم می‌کنند.

آیا عرضه نویس باید حتما وکیل باشد؟

خیر برای عریضه لازم نیست حتما به بهترین وکیل عریضه نویسی تهران مراجعه کنید. به نسبت اهمیت عریضه هر شخصی که اطلاعات حقوقی نسبی دارد و از اصول نگارش نامه اطلاع دارد می‌تواند عریضه بنویسد. عریضه نویسی اصول کلی دارد که حتی عموم افراد با رعایت آن نکات می‌توانند عریضه مناسبی بنویسند.

آیا عریضه فرم مخصوصی دارد؟

خیر، عریضه در واقع نامه و درخواست هست. درخواست های مهم مثل دادخواست و لایحه فرم بخصوص دارند که حتما باید از آن فرم ها استفاده کرد اما در حالت کلی، برای بسیاری از عریضه ها فرم مخصوصی وجود ندارد و تنها استفاده از کاغذ تمیز و رنگ جوهر مناسب با دستخطی خوانا و تمیز کافیست.

برای عریضه نویسی تهران کجا مراجعه کنم؟

معمولا جلوی درب محاکم قضایی و نهاد ها و ادارات دولتی، افرادی را می‌بینید که تحت عوان عریضه نویس فعالیت می‌کنند. این افراد معمولا با افرادی که نیاز به شاهد دارند یا می‌خواهند نامه ای به محاکم قضایی بنویسند همکاری می‌کنند. همچنین ارتباط با بهترین وکیل عریضه نویسی تهران به صورت آنلاین و تلفنی هم مقدور است. بدین منظور کافیست با شماره ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۸ تماس حاصل فرمایید. (جهت تماس روی شماره کلیک کنید.)

نکاتی که باید در عریضه نویسی رعایت شوند چیست؟

در مورد عرضه نکاتی وجود دارد که بهترین وکیل عریضه نویسی تهران تمام آنها را رعایت می‌کند. اما اگر خودتان قصد تنظیم عریضه دارید، توجه داشته باشید:

  1. حتما از کاغذ کامل و تمیز استفاده شود.
  2. بهتر است جهت سهولت در خواندن متن تایپ شده باشد، اما اگر به صورت دستی نوشته شود هم مشکلی ندارد، اما از رنگ جوهر مناسب استفاده شود و دستخط خوانا.
  3. شخص باید خود را کامل معرفی کند.
  4. مخاطب عریضه باید مشخص باشد.
  5. در ابتدا حتما باید از کلماتی جهت رعایت ادب و احترام مانند (احتراما به عرضتان می‌رسانم) استفاده شود.
  6. درخواست باید شفاف و واضح و بدون ابهام باشد.
  7. متن عریضه نباید طولانی شود چراکه افراد زیادی به نهاد ها نامه می‌فرستند و نامه‌های طولانی سبب سختی کار پرسنل می‌گردد.

آیا عریضع از طریقه سامانه ثبت می‌شود؟

روال کار هر اداره‌ای متفاوت است. ممکن است در بعضی ادارات نیاز به مراجعه حضوری باشد و بعضی ادارات دیگر اقدام به راه اندازی سامانه‌ کرده باشند تا کارها به صورت الکترونیک انجام گردد. برای مثال یکی سامانه‌های الکترونیک سامانه بیمه تامین اجتماعی به نشانی tamin.ir است. (جهت ورود به سامانه روی لینک آن کلیک کنید.)

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی