جستجو
5/5

بهترین وکیل اقامت تهران (اقامت ایران و خارج)

وکیل-اقامت-ایران-شرق-تهران-تهرانپارس

بهترین وکیل اقامت تهران کیست؟

پیدا کردن بهترین وکیل اقامت تهران از موضوعاتیست که اهمیت بالایی دارد. چراکه علاوه بر درگیر بودن سرمایه افراد، آینده خود و فرزندان شخص هم به این موضوع بستگی دارد. بهترین وکیل اقامت تهران شخصیت که تجربه پرونده های اقامتی موفق زیادی داشته باشد تا با تمام مراحل و ادارات برای کوتاه کردن زمان آشنا باشد. چنین شخصی هم باید تجربه گرفتن اقامت ایران و هم تجربه گرفتن اقامت دیگر کشورها را برای موکلین خود داشته باشد.

وکیل اقامت کیست؟

همانطور که می‌دانیم هر کشوری در دنیا از قواعد حقوقی داخلی و مخصوصی برخوردار می‌باشد که در رابطه با پذیرش و قبول اتباع از باقی کشور‌ها حساسیت‌های به خصوصی دارند بنابراین این قواعد به عنوان یک رشته مجزا در قالب حقوق بین الملل خصوصی تشکیل گردیده است. افرادی که دانش آموخته حقوق هستند و به قواعد بین الملل خصوصی شناخت و علم دارند و اکثر فعالیت‌های حقوقی خود را در زمینه اقامت و مهاجرت انجام می‌دهند را وکیل اقامتی می‌نامند. در واقع وکیل اقامت به شخصی می‌گویند که ضمن عقد قرارداد با اشخاصی که قصد اقامت در ایران یا سایر کشور‌های جهان را دارند، برخی از امور یا اقداماتی که به منظور اخذ اقامت در ایران یا کشورهای دیگر لازم است صورت بگیرد را بر عهده می‌گیرند و انجام می‌دهند.

به چه دلیل نیاز مردم به اخذ وکیل اقامت افزایش یافته است؟

اختیار کردن وکیل به منظور دریافت تابعیت ایران به دلیل حضور گسترده اشخاصی نظیر اتباع کشورهای عراق، روسیه، افغانستان، پاکستان و… در شهرهای پر جمعیت ایران، نیاز مردم به اخذ وکیل اتباع را افزایش داده است. اشخاص در ابتدای امر می‌توانند با دریافت مشاوره اتباع از وکیل اتباع، اطلاعات حقوقی کسب کرده و اگر تمایل به همکاری با وکیل داشتند، پرونده خویش و کارهای مهاجرت، و یا اقامت خویش را به ایشان بسپارند.

چرا افراد به دنبال وکیل اقامت حرفه ای می‌گردند؟

اخذ تابعیت ایرانی دشوار است و  مراحل قضایی پیچیده‌ای دارد؛ همین موضوع سبب شده است تا اشخاصی که با پرونده های مرتبط با تابعیت در ایران مواجه می‌شوند به دنبال یک وکیل اتباع حرفه‌ای بگردند تا برای پیشبرد روند پرونده از وی کمک بگیرند.

یک وکیل اقامت خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟

وکیل خوب اقامت شخصی است که به تمامی قوانین و قواعد مطرحه آگاهی دارد و با تجربه ای که در پرونده های گوناگون کسب کرده است به راحتی می‌تواند در این راستا پرونده اقامتی موکل خویش را به سرانجام برساند.

چرا برای گرفتن اقامت بهتر است از وکیل اقامت کمک بگیریم؟

افراد می‌توانند شخصا بدون کمک گرفتن از وکیل اقامتی، امور و پيگيري‌های مربوطه را انجام بدهند ولی کارهای اقامتی به دلیل پیچیدگی و حساسیت‌های ویژه ای که دارد نیازمند بهره‌گیری از سواد و دانش حقوقیِ شخصی است؛ که در این موضوع تبحر دارد.وکیل اقامتی با علم بر تمامی مسائل و قوانین حقوقی مربوط به اقامت و مهاجرت می‌تواند از بروز مشکلات پیش رو جلوگیری نماید.

چرا پیدا کردن یک وکیل اقامت امری سخت و حساس می‌باشد؟

پیدا کردن یک وکیل اقامت امری سخت و حساس می‌باشد؛ چرا که موکل با در اختیار گذاشتن وقت وهزینه خود به وکیل انتظار دارد که بهترین خدمات را دریافت کند بنابراین نمی‌توان به هر وکیلی اعتماد کرد.
گاها یک وکیل خوب در امور طلاق، وکیل خوب اقامتی نمی‌باشد. پس با این اوصاف در هر زمینه‌ای باید به فرد متخصص در آن حرفه مراجعه نمود.

وکیل اقامت اقدامات اداری و تشریفاتی را به چه شیوه‌ای انجام می‌دهد؟

وکیل اقامت تمامی اقدامات حقوقی، اداری و تشریفاتی مربوط به اخذ اقامت دائم یا موقت را انجام می‌دهند به شیوه‌ای که دیگر به اقدامات و پيگيري‌های مکرر از جانب موکل نیازی نمی‌باشد.

وکیل اقامت چه وظایفی دارد؟

وکیل اقامت موظف است از تمامی اقدامات انجام شده به موکل خویش اطلاع بدهد و ایشان را در جریان روند پرونده بگذارد.همچنین وکیل اقامتی موظف می‌باشد طبق مصلحت موکل خویش رفتار نماید.

آیا وکیل باتجربه می‌تواند تضمین صد در صدی به موکل خود برای پیشبرد پرونده بدهد؟

وکیل متبحر و با تجربه می‌داند که نمی‌تواند به کسی تضمین صددرصدی در جهت پیشبرد پرونده بدهد ولی وکیل اقامتی خوب با تمام تلاش خود در خصوص روند پرونده تا حد ممکن آن را پیش می‌برد و به نتایج قابل قبولی می‌رساند.

آیا می‌توان با کد ملی ممنوع الخروجی را استعلام کرد؟

بله این امکان مدتیست که به پنل سامانه عدل ایران اضافه شده. افراد می‌توانند جهت استعلام ممنوع الخروجی به سامانه exitban.ssaa.ir مراجعه کنند. (جهت ورود به سامانه روی نشانی اینترنتی آن کلیک کنید.)

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی