جستجو
5/5

بهترین وکیل جعل سند ملک تهران

وکیل-جعل-سند-رسمی-شرق-تهران-تهرانپارس

بهترین وکیل جعل سند ملک تهران کیست؟

جعل اسناد ملکی از مباحثیست که شیادان برای به دام انداختن شهروندان استفاده می‌کنند. این موارد معمولا برای فروختن مال غیر، مال مشاع، اراضی ملی و منابع طبیعی اتفاق می‌افتند. بهترین وکیل جعل سند ملک تهران شخصیست که تجربه پرونده موفق در زمینه پرونده شما داشته باشد و همچنین تسلط کافی بر اراضی ملی و فروش مال غیر داشته باشد. چراکه پرونده جعل سند ملک معمولا دعاوی دیگر ختم می‌شود و بهترین وکیل جعل سند ملک تهران باید بتواند وکالت هر دو پرونده را به نحو انحسن انجام دهد تا هم شانس پیروزی موکل بیشتر شود هم در هزینه‌ها صرف جویی داشته باشد.

جعل سند چیست؟

جعل سند مسئله مهمی در حوزه قوانین و مقررات حقوقی است. اسناد را یکی از عوامل اساسی در تنظیم روابط انسان‌ها می پندارند اسناد اعتماد را در جامعه به وجود می‌آورند اگر سندی جعل شود این اعتماد از بین خواهد رفت و روابط جامعه مشکل برمی‌خورد. جعل سند مجازات‌های در پی دارد زیرا اگر این مجازات در نظر گرفته نشود بی نظمی در جامعه رخ خواهد داد.
جعل سند به معنی ایجاد نوشته، مهر،امضا افراد رسمی و غیررسمی، تغییر در سند به منظور؛ خراشیدن،محو کردن، اثبات تغییر سند نسبت به تاریخ حقیقیش بدون اجازه صاحب سند می باشد.

انواع جعل سند کدام اند؟

جعل اسناد هویتی: این اسناد شامل مدارک مربوط به افراد و هویت آنها می باشد مانند کارت ملی، شناسنامه،گواهینامه، کارت پایان خدمت، کارت معافیت از سربازی و… می‌باشد.
جعل جرم: هر فعل یا ترک فعلی که مجازات قانونی را شامل خواهد شد.
جرائم علیه اموال: شامل نقض حقوق مالکانه افراد می‌باشد. مانند کلاهبرداری، خیانت در امانت، صدور چک (بلامحل)، سرقت، معامله مال مسروقه و… می‌باشد.

آیا برای اعلام جعل راه غیر حضوری وجود دارد؟

از آنجا که بسیاری از امور اداری به شکل الکترونیک شده محتمل هست که بتوان بعضی از موارد جعل را از طریق پلیس فتا پیگیری کرد. اما در اغلب پرونده‌های جعل اسناد ملک به دلیل دستی بودن مدارک باید از طریق دادگاه اقامه دعوا کرد تا به نتیجه رسید.

دیگر خدمات

▲ جستجو کنید ▲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره حقوقی