جستجو
5/5

بهترین وکیل تضمینی تهران

بهترین-وکیل-تضمینی-تهران

بهترین وکیل تضمینی تهران کیست؟

تاکنون به صورت رسمی بهترین وکیل تضمینی تهران معرفی نشده. چرا که در ایران هیچ نهاد یا سازمان معتبر یا دولتی وکلا را رتبه بندی نمی‌کند. پس برای یافتن بهترین وکیل تضمینی تهران چاره ای نیست جز بررسی سابقه و تجربه وکلا. پیشنهاد می‌شود که هیچگاه بدون بررسی سابقه وکیل به او پرونده نسپارید چراکه سرنوشت پرونده (چه بسا آینده) شما را دفاعیات و لایحه های وکیل مشخص می‌کند و دادگاهی که برای شما سرنوشت ساز است، محل آزمون و خطای وکیل نیست.

آیا وکیل تضمینی معتبر است؟

خیر، وکیل تضمینی قابل اعتماد نیست. چرا که تضمین رای پیروزی توسط وکیل، عملی خلاف قانون است و از وکیلی که خود خلاف قانون عمل می‌کند، نمی‌توان انتظار پیروزی در امور قانونی داشت. در واقع وکیلی که برای رای پرونده ای تضمین کند، تخلف انتظامی انجام داده که قابل پیگیری از مراجع ذی صلاح است و ممکن است حتی به ابطال پروانه وکالت او منجر شود.

چرا تضمین رای پرونده توسط وکیل خلاف قانون است؟

     

      • وظیفه وکیل بررسی مدارک و مستندات موکل، ارائه بهترین راهکار قانونی و دفاع در خصوص پرونده هست. اما اینکه حق با موکل او هست یا خیر را تنها قاضی تصمیم می‌گیرد. وکیل هرچقدر هم با سابقه و مجرب باشد، باز هم اجازه ندارد تضمین قطعی به موکل دهد چرا که در مقام دفاع است، نه در جایگاه قضاوت.

      • در حقوق مبحثی وجود دارد به اسم (رای وحدت رویه). رای وحدت رویه زمانی انتخاب می‌شود که دو قاضی، در دو پرونده مشابه، با استناد به مواد قانونی متفاوت، آرا متفاوت صادر کرده اند. همین امر ثابت می‌کند که تضمین دادن در خصوص رای پرونده، عملی خلاف واقعیت است.

      • وکیل در اینکه پرونده چه زمانی به نتیجه می‌رسد، هیچ اختیار یا آگاهی ندارد. چراکه بخش اعظم زمانی که پرونده به نتیجه می‌رسد، مربوط به تعیین جلسه رسیدگی می‌باشد که قابل استعلام یا پیشبینی نیست و تنها فاکتور موثر در آن، شلوغی اوقات دادگاهاست. تعیین جلسه رسیدگی ممکن است بین یک هفته تا دو سال هم متغییر باشد. پس تضمین دادن در این خصوص عملا ممکن نیست.

    منظور از تضمین در پرونده چیست؟

    بهترین وکیل تضمینی تهران ، شخصیست که تضمینی واقعی و قانونی به موکل خود دهد.

    موارد تضمین خلاف قانون:

       

        • وکیلی که تضمین می‌کند می‌تواند بدون شک رای پرونده را ببرد.

        • وکیلی که تضمین می‌کند در بازه زمان مشخصی (مثلا زیر یک ماه) پرونده به نتیجه برسد.

      موارد تضمین قانونی:

         

          • وکیلی که توافق کند در صورتی حق الوکاله را دریافت می‌کند که رای پرونده را ببرد.

          • وکیلی که تضمین می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی را انجام دهد تعلل و کوتاهی در قبال پرونده نکند.

        • وکیلی که پرونده های مشابه با پرونده شما داشته و با توجه به مدارک و تجربیات، احتمال دهد رای این پرونده نیز، مشابه قبلی صادر گردد.
         
         بروزرسانی شد

        وکیل تضمینی

        وکیل تضمینی

        امروزه به علت مشکلات قانونی بسیار زیاد و وقت گیری که بر سره راه همه ما قرار می گیرد و ما به دلیل مشغله های زیاد قطعا می خواهیم هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب خود برسیم. در چنین مواقعی چه باید کرد؟ در چنین مواقع نخستین چیزی که به ذهن ما می رسد یک وکیل خوب و با تجربه است. اما چنین وکیلی را از کجا پیدا کنیم؟ در چنین مواردی وکیل تضمینی بهترین راه حل می باشد.

        وکیل تضمینی چیست؟

        وکیل تضمینی کسی می باشد که از صحت و کیفیت خدمات  قانونی و حقوقی خود به موکلین اطمینان می دهد و در صورت عدم رضایت موکلین، مبلغ دریافتی را باز می گرداند. وکیل تضمینی معمولا دارای تجربه و تخصص بالایی در حوزه دعاوی خود است. و می تواند با استفاده از مهارت و دانش خود، بهترین نتیجه را برای موکلین  خود به دست بیاورد.

        چگونگی انتخاب بهترین وکیل تضمینی

        شما می توانید برای انتخاب وکیل تضمینی، از سایت های  مورد اعتماد و معتبری که خدمات قانونی و حقوقی تلفنی و آنلاین ارائه می دهند، استفاده کنید. این سایت ها معمولا دارای نظر سنجی و امتیاز دهی از مشتریان هستند و می توانید با مشاهده نمونه و رزومه کار های وکیل های آن ها، وکیلان  مناسب و منتخب خود را پیدا کنید. این شرکت حقوقی دارای وکیل های متخصص در حوزه های مختلف و گوناگون حقوقی می باشد که می توانند در دعاوی  خانواده، ملکی، کیفری، تجاری، اداری و … به شما کمک کنند. این سایت های تخصصی در حوزه دعاوی اداری و تبدیل وضعیت می باشد و دارای وکیل های پایه یک، دیوان عدالت اداری می باشد.

        چگونه میتوانم وکیل تضمینی خود را انتخاب کنم؟

         برای انتخاب وکلای تضمینی، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

        • از معرفی دوستان، همکاران، آشنایان، یا خانوادهتان که تجربه همکاری با وکیل تضمینی داشته اند، کمک بگیرید. از آن ها در مورد تجربه و سابقه، اخلاق، تخصص و رضایت خود از وکلای مورد نظر بپرسید.
        • از کانون وکیل های دادگستری مراجعه کرده و در مورد تجربه و سابقه، شماره تلفن همراه، تخصص، اخلاق وکیل مورد نظر خود اطلاعات دریافت کنید. از کانون درخواست کنید  که لیست وکیل های تضمینی را به شما ارائه  دهد و از آن ها در مورد معیارها و شرایط های تضمین خدمات  حقوقی و قانونی سوال کنید.
        • با وکلای مورد نظرتان حضوری ملاقات کرده و از او در مورد پرونده های مشابه پرونده شما، نتایج، روش کار، هزینه ها، و تضمین خدمات حقوقی سوال کنید. از او در خواست کنید که قرارداد تضمینی را به شما نشان داده و موارد آن را بخوانید. از او بخواهید که نمونه هایی از کار های قبلی خود را به شما نشان دهد و از مشترهای قبلی او نظرسنجی کنید.

        هزینه وکلای تضمینی

         هزینه وکیل های تضمینی بسته به نوع و پیچیدگی پرونده ها، تجربه و تخصص وکلا، میزان ارزش مالی موضوع توافق و دعوا هر دو طرف است. در وکالت تضمینی در صورت ناراضی بودن موکلین، مبلغ دریافتی را باز گردانده می شود. برای مثال: در دعاوی و پرونده های مالی، کانون وکیل ها تعرفه حقوقی و قانونی را بر اساس درصد مشخصی از ارزش مال تعیین می کنند. این درصد مشخص شده بین ۲ تا ۴ درصد متغیر می باشد. اما در دعاوی غیر مالی، هزینه وکلای تضمینی ممکن است بر اساس تعداد جلسات، ساعات کاری، مرحله های دادرسی و سایر عوامل محاسبه خواهد شد.

        آیا هزینۀ استفاده از خدمات وکیل ها در سایت های حقوقی آنلاین و غیر حضوری بالاتر است؟

         خیر، هزینه استفاده از خدمات کیل ها در سایت های قانونی و حقوقی آنلاین بسیار کم تر از مشاوره و مشورت حضوری می باشد. آمادگی و آنلاین بودن و همیشگی مشاوران باعث شده تا در وقت و زمان شما صرفه جویی شود. هزینه مشاوره های آنلاین و غیر حضوری بستگی به خدماتی که از وکیل ها دریافت می کنید، دارد و متفاوت می باشد. نوع مشکل حقوقی مدت زمان استفاده از مشاورین، پیچیدگی و … همگی بر هزینه های آن تاثیر گذار می باشد.

        وکالت تضمینی تعهد به نتیجه یا تعهد به وسیله؟

        برای رسیدن به پاسخ این سوال ابتدا باید معانی کامل این دو موضوع را درک کرده و بتوانیم تفاوت آن ها را متوجه شویم؛ در تعهد به نتیجه همان گونه که از نامش مشخص است، وکلای مربوطه متعهد به کسب نتیجه مطلوب می شوند که به معنای تضمینی کردن آن می باشد و در صورت پذیرش پرونده های مرتبط چنانچه نتواند حقی را اثبات کند؛ مانند آن می باشد که کاری انجام نداده است.

        در مقابل، تعهد به وسیله نشان دهنده آن می باشد که اگر وکیلی در حال انجام  پرونده ای سعی و تلاش کرده باشد، بی آن که مشخص شود  به نتیجه و هدف مورد نظر می رسد یا خیر، انجام وظیفه کرده و مستحق جبران و دریافت حق و الزحمه خود می باشد.

        بنابراین وکیل تضمینی متعهد به نتیجه می باشد. 

         وکیل تضمینی اگر احتمال پیروزی مطلوبی را در پرونده ندهد و یا پشتکار تلاش لازم برای رسیدن به هدف مطلوب را نداشته باشد نمی ‌تواند وعده وکالت و نمایندگی تضمینی بدهد.

        حق ‌الوکاله در وکالت تضمینی چگونه پرداخت می شود؟

        وکلای تضمینی در صورت تحقق نیافتن شروط رسیدن به نتیجه و هدف مطلوب، نمی ‌تواند با مقصر کردن قاضی ها، سیستم قضایی و عیب گیری از موکلین، ضعف قانون بهانه جویی کند و انتظار دریافت حق‌ الوکاله داشته باشد؛ فقط در صورت احقاق حق، توسط  وکلا با سعی و تلاش در کارشان حق ‌الوکاله پرداخت خواهد شد.

        همان طور که می ‌دانیم این خواسته‌ قلبی تمام کسانی است که به هر نحوی نیاز به وکلا دارند اما مطمئن به انجام  کار نیستند.

         

        در نتیجه وکلای تضمینی، حق ‌الوکاله را مشروط به نتیجه می‌دانند و زمانی که وکیلی کسب نتیجه مطلوب و هدف را شرط گرفتن حق ‌الوکاله قرار می ‌دهد، به این معنی خواهد بود که نرسیدن به هدف و نتیجه مورد نظر، برابر با دریافت نکردن حق‌ الوکاله می باشد پس اگر در ابتدار کار و دیدن پرونده شرط نتیجه مطلوب را از وکلای تضمینی گرفتید، اطمینان کامل به انجام مشکل قانونی و حقوقی خود داشته باشید.

        وکیل تضمینی

        دیگر خدمات

        ▲ جستجو کنید ▲

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        Call Now Buttonمشاوره حقوقی